L'Oréal Paris - Smooth Sugars Clear Scrub Kiwi

Ahojte! Tý jo, jak na to tak koukám, tak ten můj interval po měsíci je teda docela dlouhej, měla bych na tom zamakat 😃. Když já jsem taková blogerka "na baterky", píšu jen, když mě něco fakt zaujme nebo mám chuť, nenechám se k tomu dotlačit voláním diáře, který říká, že je čas na nějaký článek 😃. Jsem já to holka paličatá... No, dost kecání o blbostech, dneska tu pro Vás mám fakt nadupanej produkt!

Značka L’Oréal v poslední době hodně rozšiřuje a svoje portfolio produktů péče o pleť. Určitě jste v loňském roce zaznamenali nové pleťové masky Pure Clay a koncem roku kosmetickým nadšencům nemohly uniknout nové cukrové scruby - peelingy. Stejně jako masky s obsahem jílu se i tyhle peelingy dělají ve 3 variantách. 

*UPDATE: masky už jsou čtyři(u nás dostupné, jinak jich je 5)Jedna je určena pro mastnější pleť s nedokonalostmi, je černá a jmenuje se Detox mask. Druhá je s obsahem červené mořské řasy a při smývání ucítíte drobný peelingový efekt, říká se jí Glow mask. Třetí je světle zelená a jejím hlavním úkolem je pleť zmatnit a vyčistit, obsahuje výtažek z Eukalyptu a říká se jí Purity mask. Nově se na pultech českých drogerií objevila modrá šmoulí maska s obsahem mořských řas, ta má cílit na pupínky a ucpané póry, které by měla uvolnit a vyčistit a říká se jí Blemish rescue mask. A poslední je výrazně žlutá, u nás zatím nedostupná, obsahuje výtažek z citronu Yuzu a ta má za úkol sjednotit tón pleti a celkově ji rozjasnit. Poslední přírustek v pure clay rodině se jmenuje Bright mask. *

Maskové aktualizační okénko ukončíme a budeme se dneska věnova tomu peelingu. Jak už je u L'Oréalu zvykem, i nové peelingy dostaly krásné balení. Je to elegantní dóza o objemu 50 ml, která bude ozdobu každého umyvadla nebo kosmetické poličky. Po vybalení produktu ze zlaté krabičky budete mít v ruce bytelnou skleněnou dózu, která v mém případě obsahuje 50 ml jasně zeleného čehosi, co obsahuje černé kousky.







Často se říká, že abyste si kosmetický produkt oblíbili, měli byste ho spotřebovat alespoň půlku. Tohle ale byla láska na první vyzkoušení, a to doslova. Peeling se nanáší na navlhčenou pleť a cukr, který obsahuje je skutečně jemný. Není to žádný krystal jako koupíte v Albertu, ale je skutečně jemně namletý. Na celý obličej vám bude stačit skutečně malý hrášek. Po nanesení začnete obličej produktem jemně masírovat, což bude mít za výsledek požadovaný peelingový efekt. Masáž je skutečně jemná, cítíte, jak vám cukrová složka postupně taje pod prsty. Když se cukr zcela rozpustí, je na čase obličej opláchnout vlažnou vodou a osušit.

Jaké byly pocity po použití? Pleť byla skutečně jemná a na první pohled bylo vidět, že póry jsou vyčištěné. A když už tohle řeknu já, tak to skutečně znamená, že ten produkt něco dělá. Já už sice teďka mastnou pleť nemám, ale póry mám takové, že mám pocit že bych v nich mohla nosit domů nákup. A tak si asi dokážete představit, že tam se toho bordelu vejde skutečně hodně. A čistit můžu jak chci, ale tak dobře jako kosmetička to doma nikdy neudělám. Proto vítám každého malého pomocníka, který mi v tomhle boji pomůže alespoň opticky. Upřímě jsem se docela bála, že pleť bude po použití hodně napnutá a vysušená, ale to se naštěstí nestalo. Následná péče je ale samozřejmě nutná, takže jsem klasicky přejela pleť tonikem a nanesla svoje oblíbené hydratační sérum od Clarins a krém ze stejné řady.







Jak dlouho produkt vydrží? Balení obsahuje 50 ml a na obalu se píše, že by se měl používat dvakrát až třikrát týdně. Já ho zatím použila třikrát a zdá se mi, že skoro neubývá. Odhaduju to na nějakých 30 až 40 aplikaci, což za cenu 250 Kč není vůbec špatný.Myslím, že 3 měsíce mi to jedno balení vydrží úplně v pohodě.

Hodí se i na jinou než mastnou pleť? To záleží na vašem vlastním uvážení a znalosti vlastní pleti. Já jsem dřív měla pleť extrémně mastnou, ale poté, co jsem absolvovala klinickou léčbu akné, jsem najednou na druhé straně barikády – mám pleť suchou. Nicméně z doby, kdy mě "zdobilo" akné mi zůstaly jizvy a zvětšené póry. I přesto, že je tenhle produkt určený primárně na mastnou pleť s nedokonalostmi, i na mě fungoval a pleť nijak zvlášť nevysušoval. Určitě bych ho ale nedoporučovala extrémně citlivé pleti, ale ta trpí skoro každým peelingem, takže to není chyba produktu. Bohužel se u spousty produktů setkáváme s tím, že ty, co jsou určeny na odstranění nedokonalostí zároveň trochu vysušují a jsou určeny pro mastnou pleť, v lepším případě pro pleť smíšenou. Nějak se v kosmetickém světě zapomíná na to, že i lidi s citlivou nebo sušší pletí mohou trpět nedokonalostmi jako jsou černé tečky. L’Oréal myslel i na ostatní typy pleti a proto jsou cukrové peelingy celkem ve 3 variantách, mám zatím vyzkoušenou pouze tuhle jednu, ale dívám se ještě po tom rozjasňujícím. 






Celkové hodnocení: na jednu aplikaci stačí produktu relativně málo, za 250 Kč vydrží několik měsíců, což je podle mě naprosto super. Produkt splňuje to, co slibuje, póry skutečně vyčistí a černé tečky eliminuje. Ne úplně, ale razantně jich ubyde. Práce s produktem je rychlá a příjemná, nijak mou pleť nedráždil, nevysušoval, dobře se smýval. Pocit po použití byl příjemný. Za sebe můžu jen a jen doporučit.


Celkové hodnocení: 
⭐⭐⭐⭐

A co vy? Používáte peelingy? Máte radši cukrové, kávové, chemické nebo ještě nějaké další? Podělte se o svoje tipy dolů do komentářů a já se budu těšit zase příště! 

Žádné komentáře:

Těším se na Vaše komentáře!

Contact me: ShelfOfBeauty@gmail.com
All rights reserved. Používá technologii služby Blogger.