👎🏻DUBEN 2017 - PROPADÁK👎🏻

Bylo to těžké rozhodnování, ale konečně jsem vybrala svoje největší oblíbence měsíce dubna. A samozřejmě i tu jednu černou ovci, produkt, se kterým moje pleť společnou řeč prostě nenašla. Byl to měsíc vskutku aprílový, a to nejen co se počasí týče. Měla jsem pocit, že některé produkty se skutečně snažily zjistit, co moje nervy vydrží a hrály si se mnou jak kočka s myší. Nedala jsem se! Uchazečů o pomyslené stupně vítězů bylo tentokrát více, než kandidátů na propadák měsíce, ne-li roku. Jelikož mám potřebu Vám dopodrobna vysvětlit, na základě čeho jsem dospěla k názoru, že jako 👍🏻 nebo 👎🏻, vydá to na dva články. A začneme tím horším - představuji Vám:


PROPADÁK MĚSÍCE

Rimmel London Fresher Skin SPF 15

Oficiální popis z webu Rimmel zní: " Revoluční ultralehká textura pro přirozeně jemné krytí. Neucpává póry, nechává pleť dýchat. Pleť působí svěže a bez lesku po celý den. CENA 249,-." 

Textura by měla být taková gelová. Není to klasický tekutý makeup. To želé v masivní skleněné dóze drží, když s tím zaklepete, udělá to pár divných pohybů jako amarouny. Mně osobně ta textura přijde příšerná, nevyhovuje mi ani trošku. Makeup na první pohled vypadá tak lehce hrudkovitě, skoro sraženě, i když sražený není. Vypadají tak všechny. Krásný obal láká, v kosmetickém stojanu v drogérce ho nepřehlédnete, ale obsah za to už tolik nestojí. Make-up se vyrábí v 6 odstínech a v balení je ho 25 ml. Já mám odstín 103 True Ivory, který se tvářil alespoň trošku neutrálně/lehce do žluta. Odstín mi sedl, balení je pěkné, ale tím to dobré, co o tomhle makeupu můžu říct, bohužel končí. Dala jsem mu skutečně hodně šancí zapůsobit. Mám obecně makeupy od Rimmelu ráda, jejich Match Perfection mám doma v několika odstínech a používám ho docela často, stejně tak i Lasting Finish 25H (buďme realističtí, tzn. vydělte počet hodin na obale dvěma a +- vám vyjde ta skutečná výdrž...). V bodech Vám teď uvedu důvody, proč je to takový průšvih.




Rimmel Fresher Skin True Ivory
Rimmel Fresher Skin
  • Textura: věci ve formě gelu mám ráda, ať jsou to krémy, odličovače nebo patlátka na tělo, ale tohle prostě ne. Přijde mi to celé takové nedotažené do konce, nefunkční, nepraktické. Ne, ne, ne, tohle prostě ne. 
  • Nanášení: prsty, klasický štětec, oválný štětec, klasická houbička ani beauty blender ho do pleti nedokáží pořádně zapracovat a je na obličeji prostě vidět, navíc příšerně rychle zasychá (a to se s nanášením makeupu fakt necourám),  při pokusu o vrstvení vznikají mapy. S primerem je to o něco lepší, ale že by to byla nějaká hitparáda, to se říct nedá.
  • Výdrž: celý den to teda opravdu není, pokud už se Vám ho podaří obstojně nanést a dobře zafixovat, zvládne takových 6-7 hodin
    Rimmel Fresher Skin True Ivory
    Balení je kvalitní
  • Finish: zaschne do matna, ale pořád lepí, takže máte pocit, že vlastně nezaschnul vůbec. Dobře na něm díky tomu drží další pudrové produkty, ale je problém je rozetřít tak, aby nebyly vidět ostré přechody, chce to při nanášení tvářenky, bronzeru atd. mít skutečně lehkou ruku. 
  • Krytí: přirozeně jemné - s tím se dá jakž takž souhlasit v případě, že si pod slovem jemné představujete něco jako žádné. Pleť bez chybičky dokáže barevně sjednotit, jinak ale nepřekryje dohromady nic moc. Drobné barevné nedokonalosti zmírní, ale že by si poradil s pupínkem nebo nějakými flíčky po akné, s tím nepočítejte. 
  • Balení: je hezké, ale nepraktické. Pumpička by byla lepší. Do kalíšku musíte hrábnout prsty nebo špachtlí, nemám to moc ráda. Na cestování to taky není, protože pár neuvážených pohybů s taškou nebo kabelkou a většinu budete seškrabávat z víčka zpátky do dózy. Ne, díky.
  • Zvýrazňuje to, co nemá: Póry neucpává, jenom do nich strašně zalézá. Mám vrásku mezi obočím a jiné makeupy ji při použití báze nechávají na pokoji a vůbec se do ní nevlévají, tenhle do ní zalezl tak, že vypadala jak díra po sekeře, kterou mi někdo zarazil do hlavy. 

Gelová textura mi nesedla
Odstín 103 True Ivory














Můj osobní pocit z tohohle makeupu je takový, že je na něm špatně úplně všechno, co jen špatně být může. Za pěkný obal a padnoucí odstín mu dávám jednu hvězdičku a může být rád. Do 250 korun se dají v drogérii sehnat o 2 třídy lepší makeupy, a o spoustě z nich se na blogu časem dočtete. Jakou zkušenost máte s tímhle makeupem vy? Těším se na komentáře 😊!

Celkové hodnocení:
⭐✩✩✩✩

Žádné komentáře:

Těším se na Vaše komentáře!

Contact me: ShelfOfBeauty@gmail.com
All rights reserved. Používá technologii služby Blogger.