Revlon - Ultra HD Matte Lip Color

Ahoj beauty nadšenci,

vypadá to, že chladným dnům definitivně odzvonilo a léto už klepe na dvěře. K-O-N-E-Č-N-Ě. Nevím, jak vy, ale já zimu většinou protrpím a nadávám, že ji nemůžu celou prospat. Jsem neskutečně ráda, že tlusté svetry budou zase pár měsíců ležet na dně skříně a ke slovu se dostanou tílka, šaty, sukně, kraťasy... Přestanu vypadat jak ředitelka vápenky (protože se samoopalovákama se teprve učím a zatím teda žádná sláva) a chytím zdravější barvu. A teplejší dny svádí k pestřejším barvám nejen na oblečení, ale také v makeupu. A o jedné pestřejší rtěnce bude i dnešní článek. 

Nevím, jestli značka Revlon zcela opouští české drogerie, ale v Rossmanu probíhal nedávno výprodej věcí právě od téhle značky. Všechno bylo za půlku. V Praze to bylo samozřejmě hnedka vybraný, ale mám hodnou ségru, která mojí obsesi kosmetikou velmi dobře zná a při podobných akcích na mě vždycky myslí, protože u nás v maloměstě to nakupování lidi očividně tak nebere. A tak jsme za pomoci moderních technologií (ať žije facetime) nakoupily na dálku. Vzhledem k tomu, že makeupů od Revlonu mám doma zásobu, tak jsem sáhla po tužce na oči, kterou mám vyzkoušenou a miluju ji (ale o té jindy) a po rtěnce v nádherném melounovém odstínu 625 Love. A právě o té to dneska bude. 




Za rtěnku jsem dala něco kolem stovky a na první pohled vás upoutá balení. Na drogerii patří rozhodně k těm krásnějším, které budou zdobit vaši kosmetickou sbírku a jen tak ho nepřehlédnete. 5,9 ml barvy uvnitř slibuje lehounkou gelovou texturu, sametově matný finiš, hrdě hlásá, že vydrží dlouho a neobsahuje žádné vosky. Ale jaká je skutečnost?

Upřímně, o dost jiná, než slibují hlášení na obale i na oficiálním webu Revlonu. Textura je skutečně lehká, gelovou bych ji úplně nenazývala, je spíš taková našlehaná. Aplikátor nabírá přiměřené množství barvy, na celé rty stačí jedno namočení a nedělá šmouhy, barva je i v jedné vrstvě dost sytá. Jenže tady s pozitivy bohužel končíme...




Po aplikaci můžete čekat jak dlouho chcete, ale zaschnutí se nedočkáte, a tím pádem ani onoho slibovaného matného sametového finiše. Rtěnka na rtech drží tak napůl, pokud rty stisknete k sobě, neslepí se, ale ucítíte, jak je rtěnka jakoby mastná, rty vám po sobě budou klouzat. S tím jde ruku v ruce další věc. Podle mě si matnou rtěnku pořizujeme primárně kvůli výdrži, ale taky kvůli tomu, abychom neoznačkovali vše, k čemu se naše rty přiblíží. Rohlík, hrnek, sklenička, manžel, kapesníky...na všem bude jasně patrné, že to patří nositelce téhle rtěnky. A z toho logicky vyplývá, že pokud značkujete cokoliv, co se přiblíží k vašim ústům, bude barva mizet. A to podstatně rychleji, než kdyby se dostavil onen slibovaný matný efekt a rtěnka úplně zaschla. Je ale dobře, že rtěnka ze rtů mizí tak nějak rovnoměrně, nezůstane vám taková ta škaredá rudá kontura a rty zcela bez barvy. 




Začali jsme optimisticky a zvesela, ale nekončíme zrovna pozitivně. I to se ale stává. Kdybych měla svůj názor na rtěnku shrnout, řeknu vám, že je to hezká barva, pokud nehledáte extra výdrž nemáte rádi ten stahující pocit, který matné rtěnky někdy vytváří, tak vám bude sedět. Já jsem ale chtěla rtěnku matnou, která vydrží. A to tahle skutečně není. Neříkám, že se to vůbec nedá použít, ale s popisem na obalu obsah nekoresponduje vůbec. Snad jen kromě barvy. K lásce mi takováhle červená sedí. 

Celkové hodnocení: 
⭐⭐✩✩✩

A co vy a Revlon? Máte nějakou zkušenost? 







Žádné komentáře:

Těším se na Vaše komentáře!

Contact me: ShelfOfBeauty@gmail.com
All rights reserved. Používá technologii služby Blogger.